sobota 14. září 2013

POMAZÁNKA Z ČERVENÉ ŘEPY A MRKVE





Takhle to vypadá, když mi za psaní přestanou dávat peníze. Baví mě péct, baví mě vařit, dělám to teď v podstatě furt... akorát to psaní mě nebaví. Takže když nemusím, vážně to nedělám. Ale. Teď už mám takových materiálů, že je mi líto to zapomenout (což se stane/stalo). A taky mě to většinou tak chutná, že to prostě musím poslat dál .)

Tohle je úplně jednoduchá věc, ale tak moc dobrá!

Na pomazánku budeme potřebovat:

250 g tučného tvarohu
jednu uvařenou červenou řepu
dvě mrkve, nastrouhané najemno
30 g slunečnicových semínek
sůl, pepř, čerstvou bazalku

Je to směšné - řepu oloupeme, nakrájíme na kousky, přidáme všechny ostatní ingredience a všechno to rozmixujeme.
Podáváme na nějakém dobrém celozrnném chlebíku, můžeme přidat do tortilly místo majonézy.. a tak :)

Dobrou chuť!

Žádné komentáře: